SIGNAL LAAA WOI !!

cukup lah aku bengkek ngn mereka2 yang tak reti-reti nak signal krete derang nak masuk lane aku..  kalau aku ade pistol mesin [machine gun]. akan aku tembak derang hingga derang nak signal seumur hidup. demam2 nih rase sihat lak tetibe bile adrenalin bercampur dengan rasa amarah.

its faking annoying. ikut sedap ekau jek nak masuk lane aku. tak tengok side mirror ke.. hape ke.. dengan tak signalnya, masuk depan aku. dah la lembab! duk lane kanan watpe kalau lembab? [closed-end question nih].. tak reti2 ke, lane kanan tuh dibuat untuk jadik LORONG MEMOTONG!!! bukan lane ikut-sedap-ko-nak-melombab-feel-feel-the-cool-air sebab ko rase itu lane laju.. lori2 berat yg slalu duk kiri tuh.. derang duk kiri sebab derang takleh memotong, kalau derang leh motong.. maka derang akan masuk lane kanan dan mereka pasti pulang ke lane kiri.. tapi korang2 yg naik krete2 proton ke.. mercedes ke.. honda ke.. korang ingat korang bawak lagi laju dari lori.. maka port terbaik korang adelah lane tengah dan lane kanan? ape bodo nye care pemikiran korang ini? mungkin ada baiknye aku pelempang pipi kanan korang sampai korang feel feel the cool air.

ko ingat ko bawak 90 KM per Hour tuh… laju laaa?!!! ko ingat ko bawak 140 KM/H tuh.. ko laju la??!! aku bawak 200KM/H laa wei… apehal aku yg kene duk lane kiri? laju dol aku bawak.. haha! tade la.. nih org panggil expression jek..

dah tuh.. dah aku laju2 dekat lane kiri [sebab sume krete kat lane tgh ngn lane kiri jek].. time tuh la ko baru nak masuk lane kiri bawak 60KM/H sambil tanak signal…  ko rase cemane la aku tak menyirap nak langgar ko ke.. tembak ko ke.. aiii.. orang2 Malaysia nih… bawak2 ar belajar basic memandu cara berhemah nih.. SIGNAL tuh ko kene gerak satu jari jek….  bukan 2 jari, bukan 3 jari.. bukan gune jari kaki pun.. haduh! Ya Allah.. mintak2 la org yg tak reti signal nih accident slalu… mati pun bagus jugak! drpd menyusahkan pemandu2 berhemah cam aku nih… haha!

cemane la derang nih dapat lesen? JPJ tuh bawak2 la tengok derang nih signal betul2 ke idak.. terapkan dalam pale otak besi karat derang nih bahawasanya signal adelah terpenting dalam pemanduan berhemah..

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 3rd December, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

