Movie terbaik tahun ini.. so far

How To Train Your Dragon 3D

aih! susah nak carik image2 besar kat dalam tenet kat opis nih.. abis sume mende dia nak block.. takleh tengok image tuh la.. takleh donlod tuh la.. takleh masuk website tuh la..  gamba2 yg aku berkenan pun tak dapat carik..

di sini aku urge sumorang untuk melihat dan menonton movie yang aku kategorikan sebagai movie terbaik buat masa ini. ade rase cam movie nih lagi best dari muvi Avatar ade gak.. serius best! wicked… cool.. awesome..  u name it.. it’s it..

sinopsissy:

cerita mengisarkan seorang budak Viking bername Hiccup  yg lemah tapi mahu menjadi mcm Viking2 yg len.. pekerjaan Vikings adelah mencari dan membunuh naga yg slalu duk kaco kehidupan derang. lagi teruk dia berasa malu sebab bapak dia [Stoick] ade lah ketua Viking kat village tuh [bese lah crite hero cenggini]..  tapi Hiccup tak ckup kuat utk hunt dragon, jadik bapak dia letak dia duk jadik smith ngn tukang asah pedang jek. tapi Hiccup nih suke meng’invent’ senjata2 yg tak perlukan kekuatan badan utk lawan nage.. dia buat machines lah kirenye…

vikings nih dah jumpe dan bunuh macam2 naga. tapi ade satu nage misteri yg tak penah sesape tengok ghopenye cenggane? amat laju.. amat power.. susah nak nampak.. laju… gelap.. dan menyerang pade tgh malam saje. gile camouflage lah. derang panggil Night Fury. pade satu malam nih mase nage2 menyerang penempatan dia.. Hiccup pun kuar utk cube machine terbaru dia.. dia aim kat Night Fury trus..

mesti lah! budak tuh hero crite nih kot.. dia tembak, mesti lah kene.. tapi tade org nampak.. nage tuh jatuh kat blakang bukit.

dari situ… haaahaaaaaa! baik korang gi tengok sendri.. sebab aku nulis nih time ade keje pulak.. so aku kene buat keje.. lagipun aku malas nak nulis sinopsis nih.. ade gak org tak ske.. nanti x surprise stgh org  kate.. aku pun rase crite nih patut buat surprise.. sebab ia mmg crite yg best… terbaik.. MESTI TENGOK.. kalau tak tengok.. RUGI!!!

bab lain.. hmm… trailer2 best dah kuar.. crite zaman kanak2 aku kuar balik … TRON!! yeah! TRON LEGACY dah nak kuar… yeah! crite pasal Digital Gladiator Game..  game tahap hardcore melampau2..

pastuh ade trailer tuh.. aku cam terkejut.. tetibe Russle Crowe menjerit kuar dari sungai.. aku terus sedar.. crite Robin Hood pun dah nak kuar.. hahaha!

trailer the Sorcerer’s Apprentice nice gak..

tapi mane pegi crite Season of the Witch?  abih internet nih aku carik.. kalau2 crite tuh kuar kat Malaysia…sepatutnye dah kuar  tapi tak kuar pun.. tapi aku rase ade advertisment.. ade trailer.. ade promotion dlu.. tetibe x kuar lak.. demn!

okay2.. buat keje..

P/S : oh! toothless ade ciri cam kucing.. aku nak nage cenggituuuuu….

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 24th March, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

