Penggiat Revolusi Islam dan Hitler zaman dulu kale

aku hamik dari blog effi weiland. bace artikel pasal Hitler nih.

bace dlu article obefiend tuh.

aku rase motif pembentukan artikel Adolf Hitler and Muslim revolutionist tuh sekarang sebab kononnye the author are trying to ignite some more Muslim hatred towards The-Now-Zionist-Regime. walhal org Islam yg boleh berfikir dan buat research sendiri dah ramai. jadi artikel Hitler tak mendatangkan result yg sepatutnye lah.

dan si Adolf ni lah penyebab utama kekejaman org2 Yahudi zaman sekarang. sebab derang [yahudi2 nih] dah belajar lesson derang. derang tanak kene bunuh beramai2 lagi. maka derang start penindasan derang sendiri terhadap dunia. the best defense is offense kan? cume negara lain tak sedar derang dah kene tindas ngn yahudi. dan tentera yahudi nih hanye tunjuk PUBLICLY penindasan derang kat org Islam. dah well. musuh Islam kot. negara lain derang tindas senyap2. gune ekonomi negara lain supaye tak nampak seperti dia yg menindas.

tak pelik ke? dalam peperangan penindasan Israel terhadap org Palestin sekarang. currency berubah-ubah. sekarang nih. US Dollar lagi murah dari Yen Jepun. Pound Sterling dah turun mendadak. negara2 penempatan atau yg mendapat sokongan Israel kebanyakannye sedang perlahan2 jatuh. padahal Israel makin rancak serang orang Palestin. rasenye ade kene mengene tak? ntah.. aku taktau.. aku tak buat research.. ini teori aku jek. hehe! tapi aku rase cam ade connection jek. hehe.

cemane nak fight back?
nah.. bace article nih pulak! aku dapat dari blog sorg kawan yg aku pernah suke [eerr.. still suke sebenarnye] tapi dia tak suke aku dan tanak kawan ngn aku sebab aku gile kat dia dulu.. dan baru2 nih dia baru jek lepas bertunang. hehe. so melepaslah aku. hahaha! gile stalker aku nih follow blog dia. tapi article nih mmg bagus.

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 20th July, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: