Ichimaru Gin

Shit! he’s the coolest character ever in Bleach!

much cooler than Ulquiorra Cifer

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 6th August, 2010, in manga. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. owh,…i’m so horny with cool guys…wkwkwkwkwk…

    cool guys sgt gerek… xkira la dlm cite ke, anime ke, real world ke… dpt menakluki hati mereka akan membuatkan aku rasa sgt powerful.. yihaa!

    tapi sayang, susah beno aku nak jmpe laki yang cool… memanjang jmpe laki yang tergejal.. so annoying and irritating… gedik is only for bitches and not meant for guys…

    aku sgt emo menulis komen ini and aku tulis dengan penuh berhati2 wpun rasanya banyak sungguh aku nak mengomen mengenai lelaki cool…oh~~

    • ahah! aku laki cool ape? aku ske duk dalam bilik bersuhu rendah.
      ko nak carik laki cool.. ko gi gym. ramai dol mamat cool. mat cool pun ade. ade sorang mamat nih slalu gi fitness first kat the Curve.. rambut panjang gile babeng [dah la panjang cam puntianak, siap beralun lagi]. pastuh pakai bandana ala2 Abarai Renji. tapi rambut belah kanan lepas kat tepi muka. pastuh senyap jek. kalau org berborak pun. dia cam. senyap jek. 1st time aku tengok mamat tuh. rase WTF gile cool gaye mamat tuh. aku nak tiru gak la gaye dia. tapi tiru meniru bukan gaya aku. aku ade gaye sendri. haha!

  2. ntah2 gay tak😦 sedihnye…jangan la dia gay..amin…

Leave a Reply

