McD’s Breakfast Meal

bulan pose nih tak abih2 aku nak rage. dah la taktau pahala puasa dapat ke idak. hari2 aku asik usha awek2 “berdada bidang” kat stesen KTM. eh.  tambah pulak aku pegi tengok movie Piranha semalam. dah la tolak pahala bulan pose gi tengok wayang. dah tuh banyak pulak uncut scene bogel awek2 badan gile mantap nak mampus dalam muvi tuh. huu.. paling best angle bawah payudara atau bawah panties. itu adelah angle2 camera yg terbaik dalam muvi tersebut. tak renti2 pulak tuh. habis segala pahala bulan pose aku tahun ni diganti ngn neraka. eh. dosa. hadui. cerita dia ok la kot. ganas gile babeng. walaupun jalan cerita same cam muvi pirana sblum nih. selambe pirana tuh gigit. masuk dari vagina perempuan tuh pastuh keluar ikut mulut. lucah gile pirana tuh. wahahaha! and yes. it was totally uncut. macam lembaga penapisan air. eh. muvi di malaya tak buat keje langsung ke. tah macam mane muvi nih boleh masuk malaysia pun aku tak tau dan tak paham. American Pie : The Naked Mile tak lulus pulak? Piranha nih lulus pulak. goddemn! puas aku malam semalam. hmm hmmmm…
dah la aku demam seleseme nih. baru jek nak baik. terus baik malam semalam. abis sume darah aku tertumpu kat 2 tempat. di kepala serta di male productive system aku. sehat terus malam semalam. haha! tapi aku still kene abiskan antibiotik.

ok. aku nak rage pasal mende lain sebenarnye. seperti yg kamu tau. aku tidak memboikot McD walaupun aku cam tau Encik McDonald men’donate’ sekelumit profit beliau kepada well being of Israelis. ye la. aku peminat tegar Chicken McNugget kot. dan beberape tahun lepas aku start gilakan Sausage McMuffin w/o Egg beliau pule. Sausage McMuffin [SM] hanya akan disajikan pada Breakfast Meal setiap hari dari pukul 0400 sampai kul 1100. amatlah sedap Sausage McMuffin ini dimakan bersama hash brown. aku mmg slalu bangun awal pagi sebab nak pegi McD dan bukan sebab nak solat Subuh. Ye! mungkin aku akan beratur kat blakang SM di akhirat nanti. harap2 lah aku ubah cara pemikiran aku dan bertaubat secepat mungkin. supaya aku dapat beratur belakang Nabi Muhammah SAW akhirat nanti.

hmm.. hmm.. ok. thats not the point.
jadi lah sepatutnye Breakfast Meal disajikan pada waktunye yg sebetulnye. tapi dibulan Ramadhan al-Mubara’ nih. encik manager-manager franchise McD Malaysia nih telah bersetuju sepenuhnye untuk meng’up’kan waktu breakfast kepada kul 0600 sampai 1200. maka melepaslah aku nak makan SM sewaktu sahur. sebab melainkan aku tak puasa. aku takkan dapat merasa SM dikala sahur. alasan mereka terdiri solely atas alasan makanan2 Breakfast Meal tak cukup mengenyangkan untuk menampung penderitaan orang melayu Malaysia yg tak dapat makan selame 13 jam satu hari. ape ke bodoh punye alasan?! dan staff McD [terutama skali yg melayu] yg aku tanye pasal menatang penukaran waktu breakfast meal nih rata2 menyokong pendapat manager-manager McD derang. bodoh! melayu lemah tak tahan makan 12 jam!

orang makan McD bukan nak kenyang la bangsat. org makan McD sebab sedap. kalau nak kenyang. kitorang mesti makan nasik. bodoh! dan apehal minum air coke pagi2 sahur tuh elok ke untuk manusia? argh! bangang!! aku nak sahur ngn SM la bodoh! bukan ngn Big Mac.. Big Mac aku buat bukak puasa! bukan sahur! aku nak pancake! aku nak hash brown! WTF!! camne la korang leh jadik manager lagi bodoh serta bahalul. haaa! kan dah rage aku kat dalam blog nih. hahahaaaa!

GIMME BACK MY SAUSAGE MCMUFFIN!!!

aku nak makan ia bersama hash brown serta pancake serta air teh yg aku letak gula tapi tak kacau.

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 6th September, 2010, in bodoh!, food, Health, hungry?, marah, people. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. hoh? sabar aa beb…

    tak lama je lagi nak raya… so, nanti pas raya, brekfes la puas2… hahaha…

    tapi mengong jugak manager tu… tak penah idup susah agaknye… sebab tu kolot sangat pikir menu brekfes dorang tak kasik kenyang…

    padahal orang nak makan sebab sedap. hahaha… tu lahh… aku mkn fast food pun sebab dorang sangat fast. haha… order, bayar, terus take away. takyah tunggu lama2 mcm nak order nasi goreng ayam. setengah jam makan angin puas2 baru dapat makan.

  2. no. u dont get what i mean. i want to feel to taste that hot Sausage McMuffin in the heat of Sahur. u know. the feel when the cheese melt and the taste of the savory butter. pergh! just for Sahur. coz apparently bulan pose je tak dapat rase cenggitu. sebab they banned breakfast meal untuk sahur. demn ’em.

Leave a Reply

