Kawan Lame

aku jumpe Prem ngn Acap semalam.. Prem ajak main futsal skali ngn dia kat Shah Alam Extreme Park. gile lame tak jumpe kawan2 1W ngn 2W.. setelah lame tak jumpe Prem.. perkara pertama dia buat adelah menyapa aku dengan gelaran “Baharom”.. ini aktiviti paling seronok mase skolah dulu. sebut name bapak. macam ala2 ejek name bapak. [padehal sebut name bapak je]… dan aku menyapa dengan lutut aku. malas dah la aku nak sambung perangai budak2 tuh. nanti2 la.. lepas futsal ke.. hahahahaha! Prem ngn Acap mmg power main bola dari dulu. takleh nak sangkal dah. aku nih je cube manunjuk nunjuk cam dah power. padehal tak power pun. ahahaha! well. org baru belajar main bola. cenggitu la.

lepas futsal aku lupe pasal perangai kebuda-budakan itu. kitorang lepak mapley sambil duk lame borak pasal life mase sekolah menengah. best. cube mengingati name rakan2 ngn cikgu.. serta gelaran2 yg kitorang bagi kat seseko budak. itu je lah yg kitorang borak satu malam. hahaha! pastuh kite chow.

balik rumah. aku sampai umah terus tertidur sebab penat. nyahahahaha! bukak mate jek. dah kul 11 pagi. demmit! lupe pasang alarm semalam. tengok handset. ade 2 mesej dari elvin berbentuk “where r u?”.. lantas aku membalas. “just woke up. sori. i’ll take halfday EL today” dan aku bersiap.. skang baru sampai opis. trus aku blog.

te hell?

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 10th February, 2011, in kawan kawan, Keje. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. perghh..cuaknya bos tanya katne! bos ko ek?

    bestnye dpt jmpe kwn lama borak2 camtu… ni x, jmpe je sibuk cite psl kejayaan masing2 skrg mcm dia je berjaya.

Leave a Reply

