Monday – Biru

hmm.. sume boss2 aku ade meeting kat tempat lain. so yg tinggal dalam opis adelah lackeys je. kitorang mostly tade keje sebab keje dah siap minggu lepas. so ari nih 3 major task paling productive adelah surf internet, bace manga, and TIDO. pergh! habis productive lah dlm 3 task nih. aku ingat nak bukak task lagi satu. main game. tapi dah pukul 5. so cam lepas aku abis tulis and post article nih. kemungkinan besar dah 5.30 ptg. iaitu masa untuk balik.
macam bese. aku dtg lambat ari nih. stgh jam lambat. tapi boss tade. ape nak kisah. balik je awal. heheh. lagipun tade keje. siap Development Server down pulak lagi. mmg tade keje langsung aku ari nih. dah la aku puasa. tak kuar lunch. mmg 7 jam aku duduk atas kerusi aku nih je. 7 jam!!! WThell?? tapi selama 3 jam aku berjaya mempraktikkan skill ‘tido-duduk’ aku. ade 4 org datang kejut and tanye cemane aku leh tido duduk cenggini. aku jawab “imma fuckin genious. that’s how”. seriously aku tak jawap cenggitu. sebab aku tengah mamai baru bangun tido. demn.
balik kang aku nak amik baju dobi. pegi pasar. pastu duk umah tengok tv. kalau aku ade awek kan best. mungkin leh kuar dating ngn awek. tapi hari ni hari isenin. so most likely awek aku pun tanak kuar (kalau aku ade awek la). Hanis Zalikha.. would you be my girlfriend? i mean.. would you marry me? Nadea Sukarno ke? Anis Hafidza Makhatar ke? huk aloh! err… Anis errr… takpelah (ini biar rahsia je). ramai tul aku suke. well. bese lah loser. forever alone. suke dari jauh je.
orang selalu samekan hari isnin ngn hari penat. ini sebenarnye satu opportunity. sebab tempat2 bersosial, mall2 besar.. mesti kurang orang. hari isnin adelah hari paling bagus untuk bersosial. sebab kurang orang. takyah beratur nak makan kat Chilis. aku bajet stock makanan mesi banyak. so boleh order pape je dalam menu. waiter tak perlu kata “oh, menu nih dah habis stock hari ni”. takyah berebut beli boxer yg selesa sebab orang lain dah beli. boleh parking betul2 depan pintu mall then takyah berebut nak exit parking.
AH! bile la aku nak rajin apply keje shift nih. dapat aku cuti time weekdays.

sabtu ari tuh befday adik aku. aku masak aglio olio. adik aku masak potato cheese dia. ok lah. kenyang jugak. ade kek lebih abang aku beli tapi x abis kat umah. hari ahad pulak, Acu (adik mak aku) ajak makan kat umah dia. makan spaghetti lagi. ngn cream pekat mushroom soup. lol. ngan roasted chicken. kenyang lagi. habis diet aku. aku serius tengah mengikuti program diet yg teratur. sehinggalah weekend baru nih. habis diet aku.

hari nih aku merasa berat seperti bese. mane pernah aku rase ringan pun. heheh! walaupun aku possessed otot2 yg boleh menolong menggayakan hikmat meringankan badan. tapi hikmat meringankan badan tak semestinye membuatkan badan aku ringan. cume mungkin perubahan aero-dinamik yg terhasil dari kuasa kinetik yg terhasil dari pembahagian tenaga daripada otot2 dalam badan aku yg menyebabkan aku boleh defy gravity. hence, membuat aku menggayakan hikmat meringankan badan. ye. aku boleh terbang. u cant? u need to learn how. and fast. sebab best gile defying gravity.
ah sume tuh tak penting di kala ini. yg penting adelah aku hanye nak buang mase. ding ding ding. kan dah 5.29pm.. ok.. baik aku post article ini.

bye

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 12th December, 2011, in birthday, blog, Keje, my life. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Interesting story of you

    hahaha

  2. macam gay je aku bace post nih.. lol

Leave a Reply

