Weekend – First Win

ah! the usual je yg terjadi..
tapi byk gak mende best terjadi…

Kelab Pop FC menang besar Sabtu lepas..
keputusan akhir KPFC 9-4 DXplorer. menang besar tuh.. 2 orang hatrick. stok tak kesian kat opponent.. seboleh tanak bagi chance langsung kat team lagi satu.. tapi aku bagi can jugak (buat2 penat takleh kejar bola padehal nak kasi opponent score lagi) lol.. tapi derang leh bagi 4 je. so takpe la tuh. ckup lah!

aku naik pangkat jadik attacking midfielder. lol. dari Right Back to Left Back to Centre Back to Defensive Midfielder to Attacking Midfielder. setiap game yg aku main, aku naik pangkat. selepas aku membuktikan keupayaan aku dlm setiap game.. gahahahaha! next game jadik forward/striker la pulak.. ahahahaha! tade la.. tak mungkin la aku jadik forward. dah la gemuk! (tapi….. aku laju wei.. haha! tak laju cam org kurus yg laju la..)

tapi best la..sebab game ari tuh.. actually the first real football game (walaupun sekadar friendly match) yg aku menang. yeah! feel so sweet! still! FIRST official win for me! selame 20 tahun aku main bola.. sabtu lepas memang the first game aku menang. hahaha! i know.. selame nih kalu aku main mane2 team.. mesti kalah. tak pernah menang. hahahahaha! loser gile. badi 20 tahun hilang sabtu lepas.. nyeheheheh! aku rase la aku penyebab kekalahan team2 yg lepas. walaupun aku tau aku pass betul2.. aku hold bola betul2.. aku tahan bola betul2.. dan aku tau ramai je kawan yg lain selalu buat salah. tapi takpe.. aku salahkan diri aku sebab tak menang dalam game2 sebelum nih. nyahahahaha! i know! aku mmg baik ati..

kitorang main kat Agrobank trenin center kat Bangi.. start 9pagi.. abis 11pagi.. kul 2ptg nak pegi kenduri doa selamat Man (housemate kat UTP) kat Seremban.. so aku pikir kalau balik umah aku kat Sungai Buloh.. mesti penat, buang masa serta buang duit. sebab nak bayar petrol n toll sume. aku terpikir.. kat mane la aku nak mandi tuka baju then stay sampai kul 2? aku tade idea. so aku rase balik Sungai Buloh la gamaknye…
From Bangi.. aku lalu PLUS hi-way.. sampai je Toll sungai Besi yg berdekatan ngn Bukit Jalil.. aku terpikir, kat Bukit Jalil kan ade Pusat Sukan Akuatik Negara.. so aku pun melenconglah ke Pusat Akuatik Negara untuk pertama kalinye.. nak masuk tempat tuh kene bayar RM5..
sampai je tepi kolam. aku terus bukak baju and nak terjun dalam kolam racing tuh.. byk awek dan amoi berbikini (or wutever they call that swimming attire for female swimmers tuh) tengah trenin.. YES! tapi aku tak bawak goggles.. takleh la nak skodeng2 dalam air. demn!
bile je aku nak terjun masuk kolam tempat derang trenin tuh.. kedengaran bunyik hampir nyaring.. “Priitt!! Pritt!!”, bunyik wisel mulut guard badan cam David Hasselhoff (berbulu aku tengok.. literally berbulu) yg takde wisel.. WTF? panggil je la aku “Encik! Encik!” ke.. “Bro! Bro!” ke.. ini tidak.. dia buat bunyik “Pritt! Pritt!”.. cemane pusat akuatik negara leh hire org cenggitu utk jaga swimming pool tuh, aku tak tau la. serius WTF! badan je cam Haselhoff.. tapi hasil dia setakat “Pritt! Pritt!” je.
dia kate pool nih untuk professional trenin je.. public pool ade kat belah tepi sana… aku pun “OH!” kan je. malu saye. dah la awek2 amoi2 bikini tengah tengok budak gemuk tak pakai baju cube nak masuk semingpul. shit! aku buat muke donno.. trus pegi public pool.. public pool tak dalam pun.. tak best langsung! tapi dah situ je leh mandi.. aku pun masuk je la.. berenang-renang ke hulu, berakit-rakit tade rakit.. so berenang dari hulu ke hulu je la. sampai kul 1.30ptg. then kuar tuka baju. kuar tinjau2 org trenin. pastuh ade amoi nih nak pegi toilet. aku tegur amoi comel tanye sejak bile dia berenang. dia kate sejak umo 4 tahun.. then dia excuse diri sebab nak gi toilet. sekejap je dpt tegur.. tau la aku tak hensem! kalau aku hensem.. mesti dia tahan dari nak gi toilet tuh. ceh!

aku pun blah lepas tak dapat ayat amoi comel berbikini. huhu! singgah umah Elfi kat Bangi. sebab dia tau arah ke umah Man. aku naik krete Elfi je. krete dia power weh! Ford Focus Turbo.. gune minyak Diesel murah.. full tank boleh bawak lebih 1000KM.. jimat minyak weh! demn! kene la aku angkut satu nanti.
sampai Seremban.. Doa selamat dah abis lame dah.. haha! so datang makan je la.. Nasik Arab.. sedap jugak Nasik Arab dia.. susah wei nak jumpe Nasik Arab sedap.. Kat Ar-Rawsha pun tak sedap cenggitu.. pastuh ade pulak Roti Jala.. my feveret!! pergh! mmg sel-sel lemak yg mengecut mase main bola ngn berenang pagi tadi.. sume dipenuhi semula pada petang itu jugak. hahaha!

petang tuh.. on the way back dari Bangi ke Sungai Buloh.. aku tak habis tertido mase driving.. seb bek tak exiden. bile aku parking je kete aku kat depan umah. terus aku tertido sampai 8 malam kat dalam krete tuh. hahahaha! penat natang.. penat main bola. penat berenang. penat gi Seremban. penat makan byk. segalenye penat! kul 8 malam aku masuk umah.. kul 9 malam lepas mandi semayang sume. aku tido sampai kul 10 pagi ahad.. shit!

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 12th March, 2012, in Football, Swimming, weekend. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

