sempena gempa bumi

nah http://www.idzamirridzwan.com serta followers dia yg unknown tuh..

https://ururules.wordpress.com/2011/03/14/yang-aku-rasa-hari-ini/

aku tercek balik article lame aku yg jahil ini. rasa best pulak bile rasa aku yg prevail.. nyahahaha! komen menyatakan aku akan tutup blog selepas mendengar hujahan idzamirridzwan itu. amat klako.

skang dia sudah tutup blog maa… rasa cam puas dan mahu berlagak pule. ahahaha! sebuk ngn statistik ngn kefemesan dia. dan kepade followers dia yg komen kat aku tuh..

in yo face dude!

 

ahaha! tadelah.. sume ade sebab memasing kenape tutup blog. aku harap dia tutup blog sebab dah insaf. tade buat kiraan2 bodoh lagi dah. haha. orang Jepun yg kene timpa tsunami pun dah rebuild tempat derang. so no peroberem!

jangan ekau bukak blog baru and buat kiraan bodoh utk gempa bumi kat Acheh baru2 nih udah..

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 13th April, 2012, in blog orang lain, Jepun. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. eh.komen ni tak de kene mengene dgn post. tp aku jumpa WP kau ni sbb nmpk komen kau kat hanis zalikha.Bro, glad to have that 6 out of the whole dreams n imagination yg sama. haha. cool la weh!

Leave a Reply

