Hamun

aduh. aku tak paham la. sume mende nak buat masalah. dah la dah lame aku takleh bukak blog aku. bukan la takleh bukak. cume aku slalu masuk blog masa waktu keje. kalu kat umah cam sekarang nih, aku mesti sebuk main game or bace manga.
tapi hari ni especially.. dia lain sket. pc aku membuat aku marah hari ni. dah la kat opis internet tak dapat. ni kat umah main game nak lag sane sini.. mau tak buat aku marah? bukak browser. lag.. bukak game. lag.. nak bukak notepad pun lag. tak paham aku. dah la pc baru ni. baru beli bulan April tahun lepas kot.. aarrgghh!!! tak sampai setahun pun. dah la resit ngn warranty dah hilang. haaaduuu!!!! aku tak tau la ape yg dia run kat background tu. memory usage tinggi la sket bile bukak chrome.. aku cek processes ngn services.. pc performance sume ok je.. so ape penyebabnye nih?
marah la ni pukul 1 pagi takleh continue main game. terpakse ar aku gi tido..
hadeh!
nasib baik khamis nih cuti. aku dah plan macam2 dalam kepala otak aku nih. nak panjat Broga la. nak masak itu ini la. nak gi marathon wayang la. nak shopping.. macam2 la. hish!
papehal.. aku nak tido la. malas dah ar nak bukak game.

kisah lain…
oh! dah lame tak dapat chat ngn ‘dia’… nih susah dedua tak slalu bukak fesbuk nih. adekah patut aku mintak no tepon dia?

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 23rd January, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. ape cite..girl tu..mesti ko pilih y lawa..kaya..sbb bunyi cam ko dri family kaya..heheh..jadi ke ko ngn si Ms fb ni?? cer cita pasal die plak..cam ne leh ko kenal die..kwn2 ko kenenkan eh??x de ke kwn2 ko or family ko kenenkan ngn sesiape..for sure ade kan??tp kenape ko tak nak ??ape kate ko cita pasai org2 y telah dikenenkan kepada ko oleh org2 terdekat ko..n kenape ko reject??

Leave a Reply

