The Midday – Wait

minggu nih. tiap kali lunch break. mesti aku tido. taktau la. bukan penat hape. tapi keje kurang minggu ni. rasa penat menunggu. boring.

hari ni pun penat menunggu. tapi tak boleh tido. walaupun aku nak sangat tido. serius. kejap lagi aku ade la keje sket. cume sekarang nih kene tunggu approval untuk naik tingkat 11 bangunan KWSP nih. tak tau bile KWSP nak approve. kang aku tido kang pastuh tetibe dah boleh naik atas. mesti aku jadik misrable.

tapi aku nak sangat tido… *sigh* hadoi…

————————————————————

 

hari ni Ayah sampai Malaysia dari Saudi. dia cuti lebih kurang sebulan. sebab nak timang cucu dia yang pertame. haha. Alhamdulillah. tercapai cita2 dia nak timang cucu.

About ururu5

I practice Islam, total One Piece fan.. and L'Arc-en-Ciel.. and Arsenal.. and PAS.. and.. im single.. or am i? N.E.S. tolong confirm kan.. I'm left-handed..

Posted on 25th April, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

