Monthly Archives: March 2018

malay logic

aku dah kira2, by malay logic yang tanak neelofa masuk neraka dgn jual tudung dekat kelab malam tu…

kalau ikut logik tu la… cerita Gantung ni sepatutnye dikecam teruk sebab tak Islamik dan mungkin menjadi ikutan budak2 muda.. yg akan lebih merosakkan masa depan bebudak muda…

tapi NOOOOOOOO.. tengok la berapa ramai sokong, yg suka dan tak amik kisah pun jalan cerita dia tu.. cam aku tak nampak pun komen “menegur” or kecam or anything lah.

Lol…

iye lah.. terer benor menegur dan berdakwahnye.. dakwah kat neelofa je ke? org lain masuk neraka tak kisah dah?

Spare me that “kite kene at least tegur” bullshit.. pejadah memilih dalam menegur? you obviously dont even care..

Advertisements